Elemente de numerologie

Elemente de Numerologie

9 comments on “Elemente de numerologie

  1. sunt nascuta in 19 august 1978.
    imi doresc sa incep o afacere si as dori sa stiu daca e de bun augur.
    mai vreau sa stiu si daca voi putea avea copii.

  2. Buna ziua! Sunt o fana a dumnevoastra Dl Anatol Basarab, va urmaresc pe la emisiuni. Sunt nascuta pe 15 decembrie 1988 si as dori sa stiu ce ma asteapta in dragoste,cariera si sanatate. Va multumesc.

  3. sunt nascuta in16 07.1980 ,sotul meu in 05 .12.1980,iar baietelul nostru pe 31.12.2007 , as dori sa ne faceti la fiecare o mica caracterizare si previziuni.

  4. as dori sa stiu ce pot face pentru a-mi ajuta copilul,Victor Mugurel Anagnastopol(jucator de tenis component lot ntional)nascut 23.03.1986,atat cu sfaturi,cat si in cautare de alte solutii pt.ca ne este f.greu,sau nu stiu,dati-mi dvs.orice sfat privind cariera lui si ce putem face pt.a duce la bun sfarsit acest proiect.Multumiri de intelegere.LUminita Anagnastopol

  5. Buna seara,
    numele meu este Ramona Ardelean, sunt nascuta in 18.12.1977, ce semnificatie are data mea de nastere.
    Multumesc!

  6. buna seara,
    ma numesc popescu constantina madalina,sunt nascuta in 08.07.1995 si as dori sa aflu ce ma asteapta in viitor si dragoste.multumesc!

  7. Anatol, te rog sa-mi raspunzi daca poti. Fac pare dintr-un grup de numerologie si cineva a scris asa:

    “O amica de-a mea este nascuta pe data de 19.1.1987 la h23.59. Data nasterii i-a fost trecuta in certificat ca fiind 20.1.1987.In acest caz, cand persoana s-a nascut cu un minut inainte de miezul noptii (bineinteles, nu avem de unde sa stim cat de bine era potrivit acel ceas dupa care s-au orientat medicii…putea sa fie inainte sau inapoi cu 5 min si deja se lamureste problema…), ce data se va lua in considerare pentru a i se calcula o numerograma? Mama ei sustine ca a fost nascuta pe data de 19, dar toate actele sale, toate vibratiile date de BI, CNP, …., sunt sub influenta datei de 20.”

    Moderatorul, care a scris o carte de numerologie ( e si un f bun astrolog) si sustine si cursuri, a scris asa:

    “De obicei in astfel de cazuri este importanta obisnuinta si autosugestia. Daca o viata intreaga a utilizat data din BI, atunci in mod sigur este mai importanta decat oricine ce i-ar spune dupa aceea.”

    Altcineva, tot numerolog si un f bun astrolog a scris asa:

    “Asemenea cazuri sunt multe. Omul se naste pe o data, dar e inregistrat cu alta data de nastere.Cred ca ar trebui sa aleaga el, daca il preocupa numerologia,
    care ar fi data corecta de nastere pentru a o folosi in studii de numerologie.”

    Eu am scris asa:

    “Eu nu sunt deloc de acord cu parerile voastre, am ales odata in astral cand sa ne nastem si aceea este data de nastere, ne-am nascut exact la o anumita ora, la care astrele erau aliniate intr-un anumit fel si nu putem schimba, cum sa schimbam data de nastere? Ne-am nascut cand ne-am nascut, nu alegem! Punct. Parerea mea, bineinteles.”

    Tu ce parere ai, Anatol?

Lasă un răspuns

