Modalităţi de tratare a cancerului, leucemiei şi a altor boli aparent incurabile de Rudolf Breuss

Modalităţi de tratare a cancerului.

4 comentarii la “Modalităţi de tratare a cancerului, leucemiei şi a altor boli aparent incurabile de Rudolf Breuss

  1. Eu nu am avut curajul sa-i sau acest tratament surorii mele, cand traia si avea cancer. Pe atunci mi se parea ca nu poti trai cu 250 ml de suc pe zi. Daca as fi avut atunci bagajul de cunostinte pe care-l am acum, cu siguranta as fi incercat. Regretele sunt inutile acum. Ce inseamna sa nu ai cunoastere !!!

  2. Am vrut sa vad filmul „The Living Matrix” si l-am cautat intai online, l-am gasit si pt ca are subtitrare in lb ro m-am gandit sa-l impartasesc cu voi. Sunt convinsa ca multi aveti deja idee (si chiar practicati) despre tot ce se discuta, dar chiar asa fiind, s-ar putea sa aflati si lucruri noi (eu am facut niste conexiuni interesante, pe care nu reusisem sa le fac pana acum). Vizionare placuta (nu stiu cat de accurate este traducerea, nu am verificat-o)!

    http://dincolo-de-limite.blogspot.com/2011/03/matricea-vie-stiinta-vindecarii.html?spref=fb

Lasă un răspuns

