Portretul Romaniei Interbelice

Portretul Romaniei Interbelice

Exceptional.
Foarte interesante pentru noi toti romanii (pentru tinerii nostri, in mod special) – sunt mai ales informatiile, necunoscute in marea majoritate,
despre zone care …. au fost… nu mai sunt …..si nu se stie daca …si cand …. vor mai apartine vreodata acestei tarisoare….

Spun si eu FELICITARI celor care au avu puterea si rabdarea sa realizeze acest site.
Este cu adevarat EXCEPTIONAL.


Interesant pentru noi toti cei „crescuti in…. comunism”…


http://romaniainterbelica.memoria.ro/index.html

Excelent. Bravo celor care au muncit pentru realizarea site-ului.

2 comentarii la “Portretul Romaniei Interbelice

  1. Pingback: Portretul Romaniei Interbelice « Life Mission

  2. Va felicit,
    este o munca deosebita. Am lucrat si eu la monografia Aradului dupa ce am terminat istoria si imi aduc aminte ce volum imens de munca doar pt un oras. Speram ca asa cum s-a inceput sa continue cu celelate perioade istorice.
    Dumnezeu sa va binecuvinteze si rasplateasca!

Lasă un răspuns

