Eseu despre piciorul Femeii

Eseu despre piciorul Femeii

de Mihai Rapcea

Ideea mi-a venit pe cand admiram in tramvaiul 34 (ce merge catre Bucur Obor) picioarele ce se iveau de sub fusta unei femei. Mi-am spus atunci, privind ganditor catre ele: “Am citit atatea tampenii la viata mea, scrise de altii !” Dar n-am citit nimic despre picioare. In special despre piciorul femeii. Despre misterul acestei minunate creatii a lui Dumnezeu.

De ce nu !?

Si iata acum expusa pe larg si cu lux de amanunte viziunea mea asupra piciorului femeii.

Ca barbati, cu totii recunoastem misterul magnetismului pe care il exercita femeile asupra noastra, iar ca parte a corpului, picioarele lor in special.

Oare ce instinct atavic, ce mecanism al naturii noastre masculine actioneaza in acest caz !?

Ce ne face pe noi barbatii ca atunci cind admiram o femeie, privirile noastre sa alunece, “evaluator”, asupra picioarelor femeii in cauza ?

Magia piciorului este strans legata de sexualitate si atractie erotica, fara indoiala. Gesturi celebre precum bautul sampaniei din cupa delicata a pantofului femeii adorate, sau universala dezmierdare a degetelor iubitei, toate acestea arata importanta majora pe care o au picioarele femeii in viata noastra.

In toate culturile, piciorului femeii i se acorda o atentie speciala.

In tratatele arabe despre arta amorului, femeile sunt catalogate in functie de capacitatea lor de a se gadila in talpa. Cele mai “gadilicioase” erau declarate fara drept la replica si cele mai active sexual si mai incitante din punct de vedere erotic.

In India si China, maestrii tantrici si taoisti studiau piciorul femeii si forma lui cu mare atentie, clasificand diferitele tipologii feminine in functie de acest important criteriu care este piciorul femeii.

Spre exemplu, in India se considera ca gadilitul in talpa traduce in fapt o stare de polarizare a energiilor in plan eteric ale persoanei respective.

In China, datorita admiratiei nestavilite pentru femeile cu laba piciorului mic (si a calitatilor amoroase pe care se presupunea ca aceasta particularitate le exprima), s-a trecut la fabricarea “in serie” a femeilor cu picior mic, infasurandu-se fetitelor labele picioarelor in fese de matase, de la varste fragede, pentru a opri cresterea acestora, obicei pastrat in unele locuri si in zilele noastre.

La majoritatea popoarelor Asiei, in special la cele de credinta musulmana, masivitatea piciorului femeii este pusa in relatie directa cu feminitatea si fertilitatea femeii in cauza.

Marco Polo povesteste cum, in calatoriile sale din Asia, a intalnit femei care, pentru a fi mai atragatoare pentru barbati, infasurau in jurul salelor zeci de metri de panza, pentru a obtine coapse mai voluminoase la vedere.

Dealtfel, statuetele primitive provenite din zorii umanitatii ne infatisaza femeia in aceeasi ipostaza materna, cu picioarele (coapsele) exagerat marite. In aceasta directie, cele doua statuete descoperite pe teritoriul Romaniei la Hamangia (Ganditorul si femeia lui) ilustreaza clar aceste concepte stravechi ale umanitatii despre legatura directa existenta intre masivitatea piciorului femeii si fertilitate.

In antichitate, grecii si romanii nu faceau nici ei exceptie de la aceste conceptii despre piciorul femeii, reprezentarile feminine ale zeitatilor din panteonul grec si roman (dealtfel strans inrudite) aratand aceeasi preferinta pentru picioarele robust construite.

Moda “formelor voluptuoase” ale piciorului femeii a dominat secole de-a randul arta (care este si o manifestare a conceptiilor si preferintelor generale ale unei societati), pana in secolul trecut. Mari pictori si sculptori s-au intrecut in a dat rotunjime si robustete picioarelor femeilor reprezentate in operele lor.

O data cu aparitia mijloacelor moderne de comunicare (presa, radioul, televiziunea, internetul), conceptia globala asupra piciorului femeii se diversifica sensibil, atingand adeseori exteme grotesti.

De la preferintele pentru “modelele” anorexice ale anilor `90 pana la promovarea lui “Miss Over 100”, gusturile in cadrul “satului mondial” ce tinde sa devina societatea umana s-au diversificat si unificat totusi, intr-un vartej de curente mondene caleidoscopice, conceptul de meltpotting exprimand cel mai bine decorcentantul amestec de gusturi si idei asupra celor mai variate subiecte, adesea coexistand laolalta in cadrul aceluiasi spatiu cultural.

O analiza atenta asupra acestor preferinte, realizata obiectiv, cu aprecieri inclusiv de ordin fiziologic si amtropomorfic aspra structurii piciorului femeii, dezvaluie substratul afectiv-emotional al subconstientului colectiv masculin, transformarile aparute in acesta, dincolo de efemeritatea curentelor de moda.

Fiecare preferinta pentru un anumit gen de structura a piciorului feminin ne dezvaluie de fapt anumite preferinte pentru anumite calitati feminine pe care intuitia barbatului “trezit” de acele forme le cauta adesea inconstient.

Astfel, formele masive, carnoase ale piciorului femeii sunt cautate in special de catre barbatii la care predomina pulsiunile sexuale primare, profunde, ce cauta implinirea acestor impulsuri intr-o coplesitoare stare de senzualitate si intimitate feminina, ce se confunda cu un izvor nesecat de energie creatoare, vitalizanta, ce inglobeaza toate aspectele manifestarii feminine (mama, iubita, sora, amanta).

Fesele carnoase, masive ale acestor femei reprezinta misterul creatiei, infinitatea energiei. Prin excelenta pasiva, acest tip de femeie este greu de trezit “la viata”, dar atunci cind este trezita, este greu de oprit si foarte greu de satisfacut de catre barbatul care nu poseda calitatile masculine si vorilitatea necesara.

In general, barbatii ce prefera acest model “carnos” al picioarelor femeii, carora un strat de grasime pe pulpa femeii iubite nu le trezeste repulsia, ci dimpotriva, porniri senzuale si afective profunde, sunt acei barbati puternici, virili, cu o masculinitate bine definita, rezistenti in pat, inzestrati cu un umor nativ si o intuitie patrunzatoare. Ei sunt campionii “maratonului” in pat, invatati sa guste din plin lascivitatea si senzualitatea femeii iubite fara graba, in tihna. De regula acest tip de barbat se “recruteaza” in general din randul zodiilor scorpionului si taurului.

Cu o gradatie mai jos pe scala preferintelor, se situeaza barbatii ce simt o irezistibila atractie catre fesele bombate obraznic, continuate de picoare puternice, musculoase, cu incheieturi solide. Acestia pot fi asemuiti cu alergatorii de cursa medie, focosi, puternici si plini de energie. De o masculinitate pregnanta, stralucitoare, iradiind siguranta de sine si dinamism, acesti barbati sunt genul numiti astazi “macho”, la ei predominand ardoarea, pasionalitatea si impetuozitatea.

La aceasta categorie de barbati predomina dorinta activa, pasionala, clocotitoare.

Din punct de vedere esoteric, subiectul principal al atentiei acestor barbati (anume fesele – bine definite, bombate provocator) reprezinta un indiciu puternic al existentei in structura subtil energetica a femeii respetive, a energiei sexuale efervescente, active, trezite, care nu asteapta decat sa fie folosita intr-un ritm alert, exploziv.

Anatol Basarab

http://www.anatolbasarab.wordpress.com

http://anatolbasarab.wordpress.com/2011/08/25/eseu-despre-piciorul-femeii/

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s