Omul zilei de ieri – Cristian Craciun la Bruxelles

Scurt! Fara EBA, Igas si altii!

 

Ieri am pierdut cel mai important discurs, al unui tanar de care nu stiu absolut nimic si care realmente merita ascultat. Ne-am holbat cu totii pe seara, la cei trei crai si cel putin eu, am fost lipsa la ceva cu subiect si predicat. In timp ce-l ascultam pe acest tanar, lasand la o parte engleza lui absolut ok, ma gandeam la igas,la funeriu si la alte slugi care cica conduc ceva, care eu le numesc nimic. Comparatiile si comentarile va apartin !

Sursa: http://basarica.wordpress.com/2012/02/01/omul-zilei-de-ieri/

 

Un comentariu la “Omul zilei de ieri – Cristian Craciun la Bruxelles

  1. Iată că Neamul are exemlare care ne scoate din disperare. Să vedem ce va face în continuare. Noi l-am vrea președinte executiv a asociației culurale „Renașterea Neamului Românesc”. Nu-i știm însă emailu pentru contact și largi felicitări de modul cum a știut să ne reprezinte atît de laconic și emblematic. Să ni-l țină Dumnezeu așa cum ni s-a arătat!
    Cu drag și dor,
    prof. Tr. Bădulescu – Șuțeanu

Lasă un răspuns

